بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


شرق آسیا اکثر عناوین و جوایز بهترین های آسیا را درو کردند!

 

http://esesclub.com/public/album_photo/b5/e4/07/7d5d8_d6b0.JPG?c=a0ee

در این مراسم حتی از یک ایرانی به عنوان یکی از افرادی که نام بهترین های فوتبال را پشت میکروفون اعلام میکرد،هم نتوانستیم ببینیم!(کلا در بین مهمانان حاضر در مراسم نیز کسی رویت نشد!)
کنفدراسیون فوتبال آسیا واقعا دادای مدیران و مسئولان عجیب غریبی می باشد!یکسال فدراسیون بی عرضه فوتبال ایران را به عنوان بهترین فدراسیون انتخاب می کند،سپس سال بعد با وجود اینکه تیم ملی همین کشور و چند بازیکن و داور کاندیدا بهترین ها هستند در سرتاسر برنامه خودشان از هیچ کدام از مدیران و پیشکسوتان فوتبال ایران در لابه لای برنامه های مختلف خود استفاده نمی کنند!
برنامه ریزی این کنفدراسیون در آسیا آنقدر حال بهم زن و پیش پا افتاده که همراه با غرض و دشمنی با فوتبال ایران همراه بود که هرغیر آسیایی نیز متوجه عناد ورزی مدیران  ارشد کنفدراسیون فوتبال آسیا میشد!
به عنوان مثال در اعلام کاندیداهای بهترین بازیکن آسیا بجز جواد نکونام در معرفی دو بازیکن دیگر از تماشاگران تیم های باشگاهی آنان تصاویر متعددی پخش کردند اما از تیم باشگاهی نکونام که اتفاقا پرتماشاگرترین تیم باشگاهی بعد از تیم چینی محسوب میشدند حتی یک تصویر هم نشان ندادند!(البته در یک قسمت دیگر بعد از گل جواد نکونام یک تصویر کوتاه از تماشاگران ایرانی در یکی از ورزشگاه های تیم های عربی پخش کرده بودند)اما از ورزشگاه آزادی و تماشاگران استقلالی هیچ تصویری را پخش نکردند!
مع الوصف؛در روزی که پشت دستمان را داغ کردیم که دیگر همچین وقتی برای دیدن یک مراسم از نوع آسیایی که در فرهنگ سرای بهمن خودمان مراسم های مشابه بهتر برگزار میشد،تمام جوایز بهترین های آسیا به چشم بادامی های شرق آسیا رسید و بجز تیم ملی عراق که عنوان بهترین تیم ملی آسیا را به خود اختصاص داده بود،در تمامی بخش های مختلف نفرات انتخاب شده از کشورهای چون چین،کره،ژاپن یا استرالیا انتخاب شدند!
نکته:ایرانی ها حتی در فوتسال نیز نتوانستند امسال هیچ عنوان تیمی یا فردی را به خود اختصاص بدهند که خیلی خیلی جالب و البته غیر قابل هضم بود!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 6 / 9 / 1392برچسب: انتخاب بهترین های آسیا,کنفدراسیون فوتبال آسیا,ایران,جواد نکونام, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com